Veelgestelde vragen
Aarzel dan niet om ons te contacteren via mail@horecacomeback.be.
Algemeen
HorecaComeback is er voor iedereen die de Belgische horeca wil steunen of wiens horecazaak moest gesloten worden door de maatregelen getroffen door de overheid omwille van COVID-19.
Consumenten konden een waardebon kopen voor hun favoriete zaak en deze gebruiken zodra deze terug opende. Horecazaken ontvingen de inkomsten van deze bonnen per direct. Met die extra cashflow konden ze hun vaste kosten deels betalen. Alle horecazaken in België konden zich gratis aanmelden en na goedkeuring opgenomen worden op het platform.
Consumenten
Je ontvangt je gekochte waardebon per mail. Deze zal o.a. een unieke code en een QR code bevatten. Wanneer je de bon achteraf bij een zaak afgeeft, laat je de waardebon zien en inscannen.
Wat vervelend! Gelieve contact op te nemen met ons via mail@horecacomeback.be
Gelieve contact op te nemen met ons via mail@horecacomeback.be
Garantiefonds
Het platform is veilig aangezien #Horecacomeback kan terugvallen op een gestructureerd garantiefonds. Stel: je kocht een waardebon van je favoriete restaurant, maar dat restaurant is er niet meer, dan zal het garantiefonds tussenkomen zodat je alsnog in een ander deelnemend restaurant terecht kan.
Er gelden andere voorwaarden voor bedrijven die gepersonaliseerde waardebonnen wensen te kopen en dit voor een groot bedrag. Voor meer info: garantie@horecacomeback.be