Deze actie is afgelopen. Bedankt voor je deelname!
Voor horecazaken
Je ontvangt het volledige bedrag van een verkochte waardebon op vrijdag volgend op de verkoop van de waardebon. Verkochte waardebonnen worden uitgekeerd via het rekeningnummer dat je bij de registratie van jouw zaak op HorecaComeback ingeeft. Dit rekeningnummer moet gekoppeld zijn aan je vennootschap.
Er wordt zorgvuldig en veilig omgegaan met jouw persoonsgegevens. Meer informatie hierover vind je op onze privacy voorwaarden. Ook de gegevens van mensen, die bij jou een waardebon aankopen, worden enkel gebruikt in het kader van deze actie.
Er zullen geen kosten aan het gebruik van deze website vasthangen.
Neen. Horecazaken ontvangen geen gegevens van de personen, die een waardebon voor hun zaak aankopen. Wel gaat de zaak in kwestie een mail ontvangen per waardebon die verkocht wordt en hebben ze een overzicht via hun unieke Resengo-omgeving.
Gekochte waardebonnen worden niet als omzet gezien. Pas wanneer de bon in je zaak verzilverd wordt en hier iets mee aangekocht wordt, kan er over omzet gesproken worden.
Wanneer veel consumenten een waardebon kopen voor jouw zaak, of dit nu via HorecaComeback is of niet, zullen zij deze bonnen achteraf moeten laten verzilveren in jouw zaak. Klanten gaan dit echter op verschillende tijdstippen komen doen en de kans is groot dat consumenten meer zullen besteden dan het bedrag op de bon. Bovendien zorgt de directe uitbetaling voor een cashflow-boost.